Eesti Päevaleht ja Postimees alustasid uut hinnasõda

 (31)

Postimees läheb kaasa Eesti Päevalehe hinnaalandamise kampaaniaga ja langetab alates järgmisest nädalast konkurentsis püsimiseks lehe jaemüügihinna viiele kroonile.

"Eks me teeme ka sünnipäevalapsele kingituse," ütles Postimeest välja andva Eesti Meedia juhatuse esimees Mart Kadastik BNS-ile.

Eesti Päevaleht, mille hinnaalandamist Postimees järgib, langetas lehe hinna suvekuudeks viiele kroonile, tähistades nii oma viiendat sünnipäeva.

Kadastik nentis, et olukord sarnaneb kahe aasta tagusele hinnasõjale, kui kõmulehed Õhtuleht ja Sõnumileht üksteise hindu vastastikku alla dumpasid.

"Lugeja peab saama valida toodet, hinnaeelist ei tohi tal olla," ütles Kadastik, selgitades, miks Postimees Eesti Päevalehe hinnakampaaniaga kaasa läheb.

Kaks Eestis konkureerivat suurt päevalehte Postimees ja Eesti Päevaleht on Skandinaavia meedikontsernide Schibstedi ja Mariebergi kontrolli all. Tänavu juunist alustasid konkurendid kulude kokkuhoiuks koostööd tabloidide ja ajakirjade kirjastamisel, kvaliteetlehed jäävad osapoolte kinnitusel omavahel edasi konkureerima.

Postimees on tiraaþilt Eesti suurim päevaleht, mille keskmine trükiarv oli aprillis Eesti Ajalehtede Liidu andmetel 59.100.

Tallinna ja Põhja-Eesti turuliidri Eesti Päevalehe tiraaþ oli aprillis keskmiselt 41.100.