Konkursile laekus 631 reklaami, esitatud tööde arv jäi eelmise aastaga võrreldes samale tasemele. Tänavu valitakse konkursi raames esmakordselt ka Eesti parim üritusturundusprojekt. Auhinnagala toimub 3. aprillil Tallinnas, teatas Eesti reklaamiagentuuride liit.

Sel aastal laekus konkursile 203 tööd väljastpoolt ERAL-it, mida on neljandiku võrra rohkem kui eelmisel aastal. "Meil on väga hea meel, et konkurss on populaarne ka reklaamitööstusest väljaspool ja tööde esitajate seas on palju ettevõtteid ning eraisikuid," märkis Eesti reklaamiagentuuride liidu president Heily Aavik.

Kõige rohkem laekus võistlustöid trükireklaami, disaini ja TV-reklaami kategooriates: vastavalt 231, 187 ja 113 võistlustööd. Konkursile esitati 17 reklaamikampaaniat, mille maksumus ületab 300 000 krooni. Tänavu esmakordselt loodud digitaalreklaami kategoorias kandideerib Kuldmunale 32 rekaami.

Vaid 48 tundi väldanud noortekonkursile esitas oma tööd 19 erinevat meeskonda ning alamkonkursi teemaks on sel aastal "Rämpstoit koolis". Heily Aavik märkis, et suurem osa ERAL-i liikmetest on ühtlasi lapsevanemad ja üheskoos leiti, et tervisliku toidu propageerimine on Kuldmuna noortekonkursi raames igati tänuväärne ettevõtmine. "Samuti leiame, et noorte endi poolt loodud sõnumid toimivad kooliealiste puhul kõige paremini ning ärgitab järeltulevat põlvkonda diskussioonis osalema," lisas Aavik. Noortekonkursi võitja sõidab Cannes´i rahvusvahelisele reklaamifestivalile 2009. aasta juunis.