„Kui Eesti Post Narva mnt 1 hoone ära müüs, siis tegime seda tingimusel, et saaksime ka edaspidi seal postkontorit pidada, sest klient on harjunud sealt postiteenust saama. Ja nii on see ka kogu aeg olnud. Olenemata kõigist ehitustöödest, on Eesti Posti postkontor olnud kogu aeg avatud. Meie töötajatele oli see suuremate ehitustööde ajal muidugi paras väljakutse, kuid saime kenasti hakkama ja ka ehitajad on olnud mõistvad ja arusaajad," ütles Eesti Posti postiteenuste divisjoni juht Jaan Vainult Ärilehele.

Suurim muutus kliendi jaoks on see, et võrreldes ehituseelse ajaga, saab postkontorisse nüüd eraldi sissepääsu kaudu Hobujaama tänavalt, aga ka keskusest seest. Teenindussaal asub uue koha peal, kuid selle pinda pole ehituseelse ajaga võrreldes vähendatud, seda on endiselt ligikaudu 440 ruutmeetrit.

„Kindlasti on uus teenindussaal oluliselt mugavam ja kliendile mõnusam, näiteks kui enne pidi klient järjekorras püsti seistes oma korda ootama, siis nüüd võib ta võtta järjekorranumbri ja mugavatel toolidel jalgu puhata nii nagu kõigis tänapäevastes teenindussaalides ikka," ütles Vainult.

„Eesti Posti strateegiaks on olla oma postiteenustega kõigile kättesaadav ja seal, kus on kõige rohkem inimesi. Nii et sellega, et endisest postimajast on saanud kaasaegne linnasüdames asuv kaubanduskeskus oleme kätte saanud kaks kärbest ühe hoobiga ­ ühest küljest jätkame postiteenuse pakkumist seal, kus inimesed on harjunud seda kätte saama, teisest küljest külastab meid tänu kaubanduskeskusele rohkem selliseid inimesi, kellel ehk muidu harvem postkontorisse asja oli. Postkontor on ju ka suurepäraseks võimaluseks kaubanduskeskusest soetatud kaubad kohe postiga koju või sõbrale saata."