Eesti Posti administratiivdivisjoni juht Kaido Padar ütles, et autode võõrandamisel sooviti teha koostööd tuntud ja suurte kogemustega autmüügiettevõttega, et saada parimat tuge ja oskusi autode võõrandamisel, teatas postifirma.

„Pidasime mitme partneriga läbirääkimisi ning lõpuks otsustasime sõlmida lepingu Balti Realiseerimiskeskusega (BRC)“.

Padar lisas, et kevad on autoostu aeg ja loodame, et nii mõnigi talumees või kaupmees sõidab juba lähiajal Eesti Posti ausalt teeninud autoga.

„Võõrandamisele kuuluvad sõidukid on 2007. aasta Renault väikekaubikud ja Mercedes Benz kaubikud kubatuuriga 2,7 kuni 14. Müüki minevate sõidukite hinnad algavad olenevalt sõiduki tüübist ja seisukorrast 2800 eurost ja ulatuvad 18 000 euroni,“ märkis Padar.

Logistika- ja postiettevõte müüb sellel aastal, vanemaid kui viieaastaseid sõidukeid. Eesti Posti jaoks tähendab kasutatud sõidukite töös hoidmine oluliselt suuremat varuautode reservi, kuna kasutatud autod vajavad rohkem hooldetöid.

Samuti puudub neil tehasegarantii ja kogu remont tuleb tasuda ettevõttel, sealhulgas tuleb arvestada veel sõidukite remonti viimise kuludega.

Käesoleval aastal võtab Eesti Post riigihanke tulemusel kasutusse ligi 100 uut kaubikut, millest 15 töötavad surugaasil (CNG).

Gaasimootoritega sõidukeid on testitud ning tulemuseks on märkimisväärne kütusekulu kokkuhoid. Uuendatud autopargiga on saadetiste liikumine paremini tagatud ka äärmuslike ilmaolude korral.

Eesti Post vahetab aastatel 2012–2013 välja kokku ligikaudu 180 sõidukit.

Täna on Eesti Postis kasutusel 405 sõidukit, mis on Eestis suurim ühele äriühingule kuuluv autopark. Saadetiste transportimisel postiasutustesse ja klientidele läbivad autod pea 30 000 kilomeetrit ööpäevas.