Eesti raha voolab Putini propagandakanalisse

 (121)
televiisor
televiisorFoto: ALEXANDER NEMENOV, AFP

Ligi 150 Eesti ettevõtet ja riigiasutust on tänavu ostnud reklaami Vene riiklikus telekanalis RTR Rossija. Mahult 20 suurema reklaamija hulka kuulus ka Eesti Haigekassa, kirjutab tänane Äripäev.

RTR Rossija, mida näevad ka paljud Eesti elanikud, reklaamib siin tuntud ettevõtteid propagandistliku uudistesaate Vesti ümbruses. RTR ja Vesti võivad jätta tavapärase meediaväljundi mulje, sest kõik esitatu on vormistatud professionaalselt. Kuid eri meediakanaleid kriitilisemalt jälgiv auditoorium näeb, et RTR ja Vesti levitavad ühepoolset informatsiooni – ajakirjanduse asemel esitatakse Vene valitsuse ideoloogiat.

Telekanalitesse on reklaami ostnud tuntud Eestis tegutsevad ettevõtted nagu Stockmann, Säästumarket ja Rimi, Tele2, Credit24, aga ka näiteks Haigekassa. Loe lähemalt Äripäevast.