Ettevõttel tuleb koostada ja kooskõlastada lähteülesanne ja eskiisprojekt, teostada keskkonnamõjude hindamine, ehitustehnilised uuringud ning seada Eesti Raudtee kasuks hoonestusõigus.

„Riik pani meile kohustuse ning kavatseme seda korrektselt ja kiiresti täita,“ ütles Eesti Raudtee nõukogu esimees Priit Rohumaa. Esialgsete prognooside kohaselt võiks uus raudteelõik valmida 2019. aasta lõpus.

Lisaks arutas nõukogu Eesti Raudtee uude hoonesse kolimist. Hiljutisel avalikul hankekonkursil rendipinna leidmiseks tegi parima pakkumise OÜ PLKV Invest. Üürileping on plaanis sõlmida septembrikuu lõpus. Aadressil Telliskivi 60 asuvasse renoveeritavasse hoonesse soovitakse kolida aasta pärast.

Nõukogu nimetas Eesti Raudtee uueks juhatuse liikmeks ja finantsdirektoriks Andrus Kimberi, kes astub ametisse 1. oktoobril. Kimber omab pikaajalist tippjuhi kogemust nii era- kui ka avalikus sektoris: aastatel 1999-2007 töötas ta SEB juhatuse liikmena, alates 2009. aastast Keskkonnainvesteeringute keskuse juhina.