Kuid samas võib vara - erinev ehitusmaterjal - ka alles olla, sest materjali arvestuses valitses totaalne kaos ning siiani pole suudetud selles selgust luua. Küll aga võib selle ümber toimuv viia ametist Eesti Raudtee juhatuse esimehe Ahti Asmanni.

Äripäeva käsutuses olevast õigusarvamusest selgub, et eelmise aasta augustis Eesti Raudtee juhatuse liikmeks ja infrastruktuuriteenistuse direktoriks saanud Parbo Juchnewitschi hinnangul puudus ettevõtte varustusosakonnas kasutatud materjalide üle arvepidamises ja käitlemises varem igasugune regulatsioon.

Muu hulgas võib Tallinn-Keila-Paldiski-Riisipere teelõigu kapitaalremondi käigus Eesti Raudteele tagastatavate kasutuskõlblike rööbaste puudujääk olla üle 20 kilomeetri.

Ärileht kirjutas juba tänavu veebruaris, et riigifirma Eesti Raudtee värskeim juhatuse liige ja infra- struktuuridirektor Parbo Juchnewitsch teatas eelmise aasta lõpus varustusosakonna 15-aastase tööstaažiga juhile Ruudo Liisile tema koondamisest.

Kuigi ametlikult sunniti osakonnajuhataja töölt lahkuma, kuna tema osakond liideti Eesti Raudtee teeametiga ja varustusosakonna juhi ametikoht koondati, siis Ärilehega rääkides viitas Juchnewitsch Ruudo Liisi töö suurtele puudujääkidele.

"Tema valitsemisalas olid asjad väga korrast ära. Ruudo Liisi töölt lahkumise põhjused peituvad suurtes probleemides varustusosakonna töö juhtimisel ja korraldamisel."