Kuldmuna 2004 žürii esimehe Urmas Villmanni sõnul läks parimate reklaamide valimine ootamatult raskelt, kirjutab Eesti Päevaleht.

Päris välja andmata jäid kuldmunad trükiste ja trükireklaami alal, samuti hõbemuna multimeedia kategoorias. “See on sõnum žüriilt, et siin alal peaks tegema rohkem tööd ja paremaid töid,” ütleb Villmann.

Et Kuldmuna üks rolle on olla suunanäitajaks järgmiseks reklaamiaastaks, siis seetõttu ei kattunud hindajate esimehe arvamus žüriiga näiteks hõbemuna teeninud Diseli õlle telereklaami asjus. Villmanni hinnangul on see reklaamina väga hea, kuid samasugune reklaam sai eelmisel aastal Cannes’i preemia.

Villmanni tulevikusoov on, et teistest riikidest vaadataks Eesti kui hea reklaamimaa poole, mida praegu ei tehta. “Võib-olla sellepärast, et me oleme kõik siin ise õppinud, oleme ühesugused ja tasapisi avastame jalgratast, mis mujal maailmas on ammu teada.”

Üheks põhjuseks ka väikesed tellimused, mille puhul kliendil on odavam adopteerida mõni Poola reklaam.