Projekt algas Eesti spaakultuuri tutvustavate üritustega Eesti saatkonnas Moskvas, kuhu oli kutsutud esinema Vene publiku poolt armastatud lauljanna Anne Veski ning tänavu Eestit Eurovisioonil esindanud Urban Symphony.

Kampaania kulmineerub 22.- 25. septembril Moskva Leisure 2009 turismimessil. Kogu projekti vältel viiakse läbi ka temaatiline kampaania Moskva meedias.

Eesti Spa Liidu juhatuse liige Vello Järvesalu ütles, et Moskva turule minek on Eesti spaaturismi arengu jaoks oluline ja põnev väljakutse: „Oleme aastaid arendanud produktiivset koostööd erinevate Venemaa partneritega turismialal ja tänu sellele kogemusele mõistsime, et Moskva turul eksisteerib Eesti spaaturismi jaoks täitmata nišš. Merepuhkus ja ravikuurordid-sanatooriumid on ajalooliselt olnud venemaalaste, eriti suurlinnade elanike, lemmikud. Meie spaades on alati hea kliima — ja mereõhk on pealekauba!“.

Järvesalu sõnul on Eesti spaaturismi eduvalemiks taskukohane luksus — ehk Põhjamaade laitmatu kvaliteet mõistlike hindadega — ja tulemuslik ravi. „Tahame näidata Venemaa klientidele Eesti kuurortide puhkamis- ja ravivõimaluste mitmekesisust, tutvustada meie spaakultuuri tippkvaliteeti, mille oleme viimaste aastate jooksul edukalt saavutada suutnud, ja esitada Eesti spaade tärnisüsteemi, mis selle kvaliteedi garanteerib,“ lisas ta

Anne Veski sõnul võttis ta Eesti Spa Liidu pakkumise kampaanias kaasa lüüa pikemalt mõtlemata: „Nagu igale naisele, meeldib ka mulle enda eest hoolt kanda ja nautida spaades mõnusaid protseduure, mis on kasulikud tervisele, ihule ja vaimule. Eesti kuurorditraditsioon on oluline osa meie riigi ajaloost ning hetkel on sellest saamas kaasaegse Eesti turismi visiitkaart. Seetõttu on mul äärmiselt hea meel kutsuda oma Vene sõpru külla seda meeldivat ja kasulikku ajaviidet kogema.“