"Eestlased on teistega võrreldes paindlikumad ning võtavad uusi maitseid päris hästi omaks," võrdles Kips eesti toidutarbijat naabritega.

Fazer Amica Eesti juhatuse liikme Rita Reimi sõnul meeldib eesti tarbijale erinevaid tooteid katsetada. "Pärast proovimist selgub, kas ta võtab selle omaks või mitte."

Sama lugu on erinevate rahvusköökidega, mille toite tahavad eestlased meeleldi proovida.

Viimase aja trendidest rääkides märkisid toitlustust ning erinevaid toidutooteid pakkuva firma juhid ära süveneva tera- ja musta leiva eelistatuse saiaga võrreldes. Seda on siis märgata võileibade puhul, mida ettevõte turustab.

Salatitest eelistavad tarbijad üha enam majoneesita salatit, mis näitab inimeste paranevaid toiduainete alaseid teadmisi ning sellest tulenevat oskust nn kaloreid lugeda.