Realeyesi tegevjuhi Mihkel Jäätma sõnul lahendaks emotsioonide mõõtmine peamise probleemi tagasiside uurimise juures, sest kui praegu kulub enamus energiat eneseteadliku tagasiside uurimisele, siis tegelikult tehakse suur osa otsuseid alateadlikult, vahendas BNS.

Saadud investeeringute toel plaanib Realeyes liikuda edasi sotsiaalmeedia ja sotsiaalse video juurde, suurte andmehulkade kasutamine võimaldab ettevõttel liikuda paneelipõhistest uuringutest info ja tagasiside kogumisele sotsiaalsest meediast, teatas ettevõte.

Realeyes arendab tehnoloogiat, mis võimaldab tavalise veebikaamera kaudu mõõta inimeste emotsioone, ettevõtte arendatav tarkvaraplatvorm on oma tööstusharus juhtival positsioonil – seda võib võrrelda silmaliikumiste ja emotsioonide mõõtmise Google Analytics’iga.