Veebilehel www.flipper.ee teenuse kasutajaks registreerunud saavad edaspidi erinevate kaupmeeste ja teenusepakkujate asukohapõhiste sooduspakkumiste info SMSiga. Eelnevalt teenusega liitudes määrab klient ära ka valdkonnad (näiteks sport, kultuur, lastega seonduvad teemad jne), mille kohta ta soovib asukohapõhiste pakkumiste infot saada.

„Kliendi asukohast lähtuvate pakkumiste saatmisest on ammu räägitud, nüüd jõuab teenus ka reaalselt Eesti turule,“ ütles OÜ Flipper juhatuse esimees Mikk-Alvar Olle. „Üldjuhul on asukohapõhised pakkumised kaupmeeste eripakkumised, mis kehtivad lühikese perioodi vältel ja on tarbijale seetõttu atraktiivsed,“ lisas Olle.

Teenuse toimimise tehniliseks aluseks on mobiilne alarmide määramise meetod, mille põhjal tuvastatakse kliendi mobiiltelefoni asukoht johtuvalt kaupmehe poolt määratud asukohast. Teenusega liitudes annab klient nõusoleku oma mobiiltelefoni asukoha tuvastamiseks vastavas alas, et teda huvitava pakkumise piirkonda jõudes oleks võimalik talle see info saata. Selline tehniline lahendus võimaldab teenusel Flipperil töötada kõigi mobiiltelefonidega.

„EMT on pikka aega tegelnud positsioneerimisteenuste arendusega ning meil on suurepärane tehniline platvorm ja know-how erinevate teenuste pakkumiseks,“ ütles EMT teenuste juht Viljar Kont. „Flipperi idee juures võlus kindlasti kliendikesksus: inimene ise valib, mille kohta ta asukohapõhiseid pakkumisi soovib saada. Loomulikult saab teenusega liitunu ka teenuse igal ajal lõpetada,“ lisas Viljar Kont.

Kasutades Flipperi teenust saab klient reaalselt just oma asukohas parima pakkumise ja kaupmees saab oma pakkumist edastada just tema läheduses olevale kliendile. EMT on uute teenuste puhul jätkuvalt innovaator ning pakub asukohapõhiste pakkumiste teenust koostöös Flipperiga esimesena Eesti turul.

Flipper on sõlminud käivitamisperioodiks piisava hulga lepingud Eesti suurimates linnades Tallinnas, Tartus ja Pärnus erinevates teenindusvaldkondades toimivate kaupmeestega. Teenusest huvitatud kaupmehed saavad teenusega liituda OÜ Flipper kaudu.

Flipper teenuse kontseptsiooni välja töötamine sai alguse esimese Ajujahi võiduprojektist, mis toimus aastal 2007. Sel ajal oli küll suunitlus mobiilse ja hääljuhitava kalendri arendusel, kuid peagi muutus see asukohapõhiseks reklaami kanali arenduse ideeks, mis on samuti ainulaadse teenuse Eestis turule toomine.