HAT-Auto müügijuhi Mati Tiiteri sõnul mõjutab palju räägitud majanduslangus automüüjaidki, olgugi et see müüginumbritest väga välja ei paista, kirjutab Virumaa Teataja.

Toyota mudelitest on 2008. aastal kõige populaarsemad olnud Corolla Verso, Avensis, Corolla ja Land Cruiser. Kuigi Tiiteri sõnul kaldub tendents ikkagi kasutatud autode kasuks, mis on hinna poolest tihtipeale sobivamad. Ostjad eelistavad väikseid ja vastupidavaid autosid, mille turuinfo on kõige kvaliteetsem.

Sama kinnitab ka Nissani ja Renault’ müügiga tegeleva Wiru Auto tegevjuht Rainer Lille, kelle ütlusel on selge see, et Eesti autoostja eelistab odavamat, väiksemat ja kompaktsemat sõiduvahendit.

Alates 2008. aasta jaanuarist on kokku ostetud 106 uut Nissanit ja Renault’d, kõige populaarsemateks mudeliteks osutusid Nissan Qashqai, veidi suurem Renault Megane ja Renault Clio 3.