Esimesel päeval üle 80 tuhande allalaadimise saanud mäng SheepUp on võitnud tuhaneid fänne ja hulga investorite tähelepanu.

“Tegemist on kahtlemata põneva mänguga, milles tuleb kastist välja saada üks armas lammas, selleks oma mänguseadet kallutades. Alguses tuleb tegutseda intuitiivselt, samas ära ei tüdine,” kirjeldas mängu proovinud Helsingi tehnoloogiatudeng Vladimir Maskov.

Mängu loojatiimi itaallasest juht Roberto Mangiafico sõnas, et mängu peamisteks eelisteks on hästi teostatud graafika ning mängija vaatenurga unikaalsus. “Tegemist on ühe nutika mänguga, millega on kerge alustada, kuid keeruline meistriks saada,” lausus ta.

Ärikiirendi Game Founders üks asutatajest Lauri Antalainen ütles, et SheepUpi tegijatel on kindlasti potentsiaali. Firmal on tema sõnul hetkel üks mäng väljas ning kaks tootmises. Äriedu aluseks olevad läbirääkimised publitseerimisfirmadega on lõppfaasis. 

Kokku on ärikiirendis kuus firmat, neist üks Eestist. Ettevõte kuulub Ekspress Gruppi. Kiirendi peamiseks ülesandeks on pakkuda firmadele rahvusvahelist tipptasemel nõustamist – kuidas toodet arendada, kuidas turustada ja kokkuvõttes ülikiirelt kasvavas sektoris läbi lüüa.

“Mänguturg on praeguseks suurem kui Hollywood ja muusikatööstus kokku. Mäng valmis teha ja kuhugi äppide keskkonda üles laadida pole keeruline – kanal miljonite klientideni on koheselt olemas. Väljakutse on eristuda ja leida publitseerimiskeskkonnad, kes mängu aktiivselt promoksid,” selgitas Antalainen.

Ärikiirendi GameFounders alustas tegevusega juunis. Kokku laekus kiirendis osalemiseks 122 projektitaotlust 41-lt maalt. Hetkel on mängitavad tooted valmis viiel firmal ning detsembris algab uus konkurss värskete osalejate leidmiseks.

Vaata mängu treilervideot SIIT.