„Tõenäoliselt aitaks autoettevõtete olukorda parandada see, kui vaadataks üle praegu toodetavad sõidukisegmendid. Kokkuhoiurežiim on praegu ju üle maailmne,“ rääkis Uudla Päevaleht Online’ile.

Uudla märkis, et USA-s toodetavate sõidukite osakaal Eestis müüdavate autode seas on väga väike, jäädes hinnanguliselt alla viie protsendi turu kogumahust.

Kui peakski juhtuma, et Chrysler ja General Motors peaksid pankrotti minema, siis ilmselt ei tekitaks see Eesti autoturul erilist muudatust.

USA presidendi ja kongressi alamkoja heakskiidu saanud 14 miljardi dollarine (165 miljardi kroonine) abipakett sealsetele agoonias vaevlevatele autotootjatele GMile ja Cryslerile ning paremas seisukorras Fordile põrus kongressi ülemkoja senati hääletusel läbi.

Chrysler ja GM on hoiatanud, et võivad enne aasta lõppu riigi abita pankrotistuda, kuid nüüd pole riigi abi enne uut aastat oodata.