Aasta konsolideeritud käive kasvas võrreldes 2015. aastaga 2% ning EBITDA (kulumieelne kasum) 8%, ulatudes vastavalt 62,8 miljoni ja 8,5 miljoni euroni. Käibe osas oli ettevõtte börsiteate kohaselt eriti edukas aasta meediasegmendi online poolele, kus käive võrreldes eelmise aastaga suurenes 12%, ulatudes 18,6 miljoni euroni ning moodustades juba pea 30% kontserni kogutuludest.

Trükiteenuste segmendis jätkub ettevõtte teatel madalseis, millega kaasnenud tugev hinnakonkurents on vähendanud tulusid 1% ning tänu sellele on kukkunud ka kasumlikkus. Võrreldes eelarvega jäi tegelik tulemus nii käibe kui ka EBITDA osas 5% ootustele alla.

Trükitööstussegmendis oli eelmine aasta keeruline. Printalli käive langes võrreldes eelmise aastaga 1% ning ulatus 25,6 miljoni euroni. EBITDA jäi eelmisest aastast maha 6% ning ulatus 4,6 miljoni euroni. Vaatamata ootustele ja mõnedele positiivsetele märkidele sügisel oli IV kvartal veelgi nõrgem, mil käive langes 6% ja ulatus 7 miljoni euroni.

Sellele vaatamata jäi EBITDA maha vaid 2% eelmise aasta sama perioodi tulemusest.