Elektri hinnapakett vahetub automaatselt
Kõigile arveid saavatele klientidele, kellel tõenäoliselt tasuks kaaluda hinnapaketi vahetamist, saadab Eesti Energia märtsikuu tarbimise eest esitatavate elektriarvetega vastavasisulise teate. Neile, kellele arvega koos sellist teadet ei tule, sobib tõenäoliselt kõige paremini automaatne üleminek analoogsele hinnapaketile.
Kui klient soovib seoses uute hindadega hinnapaketti vahetada, siis saab seda teha alates 1. aprillist. Kui kliendile ei sobi hinnapaketi automaatne üleminek, peab ta teatama Eesti Energiale aprillikuu jooksul uue soovitud hinnapaketi. Teatades oma paketivahetuse soovist hiljemalt 30. aprilliks, teostatakse arveldus aprillikuu eest vastavalt kliendi poolt valitud uuele hinnapaketile. Kui klient teatab oma hinnapaketi muutmise soovist pärast 30. aprilli, siis arveldatakse kliendiga kuni hinnapaketi vahetuseni selle hinnapaketi alusel, milleks Eesti Energia automaatselt kliendi hinnapaketi muutis alates 1. aprillist.
Hinnapaketi vahetamise soovist saab Eesti Energiale teada anda e-teenust kasutades internetipanga vahendusel, saates e-kirja aadressil teenindus@energia.ee, helistades klienditelefonil 1545 või Eesti Energia klienditeenindustes.
Paketivahetuse puhul tuleb teatada oma nimi, kehtiva elektrienergia ostu-müügilepingu number ja hinnapakett, mida soovitakse edaspidi kasutada. Hinnapaketi muutmine on kliendile muidu tasuta, kuid kui klient soovib ühetariifselt arvestussüsteemilt üle minna kahetariifsele arvestussüsteemile, siis tasuline.