Maksimaalset, kuni 12 000 euro suurust toetusmäära makstakse üle 16 kWh akumahutavusega pistikhübriididele. Autodele, mille aku mahutavus jääb vahemikku 12 – 15,9 kWh; 8 – 11,9 kWh ja 4 – 7,9 kWh, on toetuse määrad vastavalt kuni 9 000, 6 000 ja 3000 eurot. Toetust saavad taotleda era- ja juriidilised isikud.

Toetust saab taotleda pistikhübriidi ostuks, mis soetatakse Euroopa majanduspiirkonna riigist või Šveitsist ning millel on Euroopa Liidu tüübikinnitus. Sõidukil peab olema vähemalt kaheaastane garantii ja akul viis aastat. Auto peab olema soetatud esmasesse omandisse.

Elektriauto või pistikhübriidi toetustaotlusi võtab vastu KredEx, kes koordineerib elektromobiilsuse programmi (ELMO) tegevusi.

Toetustaotlusi saab esitada 2014. aasta lõpuni või kuni vahendite jätkumiseni. Tänaseks on KredExile esitatud 100 taotlust elektriauto soetamiseks, millest 58 on esitatud juriidilised isikud ja 42 eraisikud.

Pistikhübriidide ostutoetust rahastatakse Eesti Vabariigi ja Mitsubishi Corporation vahel sõlmitud lepingu alusel CO2 kvoodi müügist saadud vahenditest. Sama tehingu raames on riik juba alates 2011. aasta juulist toetanud täiselektriautode soetamist, valmimas on üleriigiline elektriautode kiirlaadimisvõrk ja sotsiaaltöötajate ning riigiasutuste kasutusse on antud 507 Mitsubishi iMiEV elektriautot.

Tänaseks on Eestisse paigaldatud 97 kiirlaadijat ning neid on juba kasutatud üle 1700 korra.