Elektrinäidu teatamisel võib esineda häireid

 (13)
Elektrinäidu teatamisel võib esineda häireid
Foto: Ilmar Saabas

Eesti Energia uues kliendiinfosüsteemis võib suure töökoormuse tõttu esineda häireid ja katkestusi, peamiselt e-teeninduse ja SMS näidukanali töös.

"Palume klientidel võimalusel eelistada Eesti Energia arvutatud prognoosnäitu. Prognoosnäidu arvutab Eesti Energia kliendile automaatselt, omalt poolt ei pea klient selleks midagi tegema," teatas Eesti Energia pressiesindaja Marina Bachmann firma kodulehe kaudu.

„Saame näiduteatamise perioodidel paari päevaga näidud mitmelt sajalt tuhandelt kliendilt, mistõttu peavad meie infosüsteemid suutma töötada väga suurel koormusel. Esimestel kuudel võib nende töös siiski esineda lühiajalisi tõrkeid," selgitas Eesti Energia juhatuse liige Margus Rink.

Prognoosnäidu arvutab Eesti Energia kliendi varasemate perioodide tarbimise alusel. Näiteks aprillikuu tarbimise prognoosi aluseks võetakse konkreetse kliendi tarbimine viimase 12 kuu jooksul.

Praktika näitab, et enamike klientide puhul võivad reaalne tarbimine ja prognoos erineda vaid mõnevõrra, kui koduste elektriseadmete hulk muutub märkimisväärselt või suureneb-kahaneb pereliikmete arv.

Täna tasub elektriarveid prognoosnäidu alusel rohkem kui 100 000 Eesti Energia klienti ning sellise lahenduse eelistajate arv on aasta-aastalt kasvanud.