2011. aasta esimese kvartali piletitulu oli 0,52 miljonit eurot. 2010. aasta sama perioodiga võrreldes on müügitulu jäänud samaks, teatas ettevõte.

„Reiside vähenemise taga näeme me muutunud olukorda meie ooteplatvormidel – kui eelmise aasta I kvartalis oli meie reisijatele tagatud mugav sisenemine rongi, siis tänavu on enamus Elektriraudtee ooteplatvorme madalaks ehitatud, raskendades nõnda sissepääsu rongidesse,“ selgitas Kaareste.

„Samas on ooteplatvormide ümberehitamine hädavajalik, kuna meie soetatav uus madalapõhjaline rongipark hakkab saabuma juba järgmisel aastal,“ täpsustas Kaareste.

Käesoleva aasta I kvartalis avas Elektriraudteele oma uue kodulehe. „Avatud koduleht on oluliselt parandatud reisijate võimalusi olla kursis elektrirongide sõiduplaaniga,“ sõnas Kaareste. Tema sõnul saab reisija uue kodulehe kaudu tellida näiteks hilinemisteateid oma mobiilile ning vaadata kõiki muudetud sõiduplaane läbi ühe otsingukeskkonna.

Lisaks allkirjastas Elektriraudtee ka uute reisirongide eskiisprojekti Šveitsi rongitootja Stadler Bussnang AG-ga. Eskiisprojekt allkirjastati Elektriraudtee AS uute reisirongide hanke raames, mille kohaselt tarnitakse Eestisse aastatel 2012 kuni 2014 kokku 18 elektrirongi ning 20 diiselrongi. Elektrirongide soetamist finantseerib 85% ulatuses Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfond.

Elektriraudtee AS teenindab reisijaid Tallinn-Aegviidu, Tallinn-Keila, Tallinn-Riisipere, Tallinn-Paldiski, Tallinn-Klooga-rand ja Tallinn-Pääsküla elektrirongiliinidel. Elektriraudtee AS on 100% riigi omanduses olev ettevõte.