Elektriraudtee müügi- ja kommunikatsioonijuhi Norbert Kaareste sõnul võimaldab hangitav reisirongipark tõsta reisirongiliikluse konkurentsivõime uuele tasemele, teatas Elektriraudtee.

„Uued elektrirongid võimaldavad meil teenindada Riisipere, Paldiski ja Aegviidu liinil sõitjad iga tunni aja tagant. Keilas ja Sauel plaanime väljumissageduseks neli rongi tunnis,“ selgitas Kaareste.

„Diiselrongid võimaldavad Elektriraudteel teenindada kliente üle kogu Eesti. Täna oleme tegemas ettevalmistusi, et järgmise aasta sügisel avada Elektriraudtee Tallinn – Tartu ekspress-rongiliin,“ sõnas Kaareste.

Elektrirongide maksumusest finantseerib 85% Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfond. Hanke tulemusel soetab Elektriraudtee Stadler Bussnang AG-lt kuus 4-vagunilist ja kaksteist 3-vagunilist elektrirongi. Lisaks võtab Elektriraudtee kapitalirendile Stadler Bussnang AG-lt kuus 2-vagunilist, kuus 4-vagunilist ning kaheksa 3-vagunilist diiselrongi.

Hanke raames soetab Elektriraudtee ka kõik vajalikud depooseadmed ning 5-aasta varuosad kogu rongipargile. Hangitavad elektri- ja diiselrongid jäävad Elektriraudtee AS omandisse ning ettevõte teostab rongide remonti ja hooldust Elektriraudtee AS Pääsküla depoos.