Maxima Tallinna kliendid saavad Õismäe kaupluses juba näha elektroonilisi hinnasilte, mille katsetamist sageli muutuvate hindadega kaupadel alustab ettevõte kolmes poes.

„Alustame puuviljadest ja juurviljadest ehk toodetest, millel hinnad sageli vahetuvad,“ ütles Maxima Eesti tegevjuht Marko Põder.

Kui testimine õnnestub, siis saab Õismäe tee asuvas poes olema kuni 10 000 elektroonilist hinnasilti.

Ka teised kaks kauplust, kus Maxima elektroonilised hinnasildid käiku võtab, asuvad Tallinnas. Üks neist jaeketi Haaberstis Ehitajate teel asuv hüpermarket ja teine Pae tänaval asuv kodukauplus. Kõik nimetatud saavad vastavalt poe suurusele 5000-10 000 elektroonilist hinnasilti.

Hinnasiltide ajakohastamine tekitab nii ostjatele kui ka kaupluste töötajatele pidevalt peavalu, sest lettidele kinnitatud hinnad ei lähe sageli kokku kassas olevatega.
Jaeketi hinnangul saab iga kauplus tänu elektroonilistele hinnasiltidele ühes kuus loobuda vähemalt 8000 A4 printeripaberi kasutamsest.

Väheneb inimeste eksimustest tingitud vigade hulk ja töötajad saavad aega kokku hoida.

Elektroonilise hinnasildi puhul skaneerib töötaja riiulisse paigutatava toote ribakoodi ning selle toote elektrooniline hinnasilt hakkab vilkuma. Digilahendus kiirendab oluliselt töötaja jaoks riiulite täitmist ja toodete asukoha leidmist.
Järgmise etapina alustab Maxima oma kauplustesse iseteeninduspultide lisamist.

Käesoleval aastal täitus Maximal 15. tegevusaasta Eestis. Maxima jaekett tegutseb Eestis alates aastast 2004. Ketti kuulub 80 kauplust, millest 56 on Maxima X kodukauplused, 21 Maxima XX supermarketid, 3 Maxima XXX hüpermarketid. Maxima avas esimese jaekaubandusketina 2015. aastal toidu- ja esmatarbekaupade veebipoe e-Maxima, mis sai 2018. aasta oktoobris uue kuue ja nime Barbora. Igapäevaselt teenindavad Maxima kauplused keskmiselt 170 000 inimest. Jaeketti kuuluvad ka kaheksa kulinaariatsehhi ja logistikakeskus. Kõigis Maxima Eesti ettevõtetes töötab Eestis ligikaudu 3 700 inimest.