Esimene aasta Eesti avatud elektriturgu pakkus kõikidele elektrimüüjatele uusi väljakutseid tegutsemaks järjest tiheneva konkurentsiga turul.  Elektrum Eesti on alates ettevõtte loomisest näidanud stabiilseid kasvunumbreid, olles avatud elektriturul tõusnud kõige edukamaks uueks elektrimüüjaks.
2012. aastal, kui Eesti elektriturust oli avatud vaid ligikaudu kolmandik, moodustas Elektrum Eesti turuosa kogu Eesti elektriturust 6%, 2013. aasta keskmiseks turuosaks kujunes 9,6%, mis on tänaseks päevaks kasvanud 15,4%-le. Möödunud aastaga suurendas Elektrum käivet 37 miljonilt eurolt (2012. aastal) 49 miljoni euroni (2013. aastal).

Möödunud majandusaastal suurendas Elektrum märkimisväärselt ka Eestis müüdud elektri hulka: kui 2012. aastal müüs Elektrum 611 GWh elektrit, siis 2013. aastal juba 951 GWh, mis annab lootust käesoleval aastal ületada 1TWh piir. Oluliselt kasvas 2013. aastal ka Elektrumi klientide arv ning Elektrumi lepingutega on üle Eesti kaetud pea 45 000 tarbimiskohta.
 „2013. aastaga on Elektrumi klientide hulk kasvanud füüsiliste isikute lõikes viiekordselt ning juriidilistest isikutest klientide hulk on praktiliselt kahekordistunud," lausus Elektrum Eesti juhatuse esimees Raivo Videvik. Tema sõnul on Elektrum seadnud endale lähiaastate eesmärgiks saavutada kohalikul elektriturul 20%-line turuosa.

Videvik leiab, et heade majandustulemuste aluseks on olnud nii tõhus müügitöö, hästi komplekteeritud meeskond kui ka siiras soov tõsta elektrimüügi valdkonna klienditeenindusstandardit. „Ilma heade klientideta ei suudaks turul hakkama saada mitte ükski ettevõte, samas ei suudeta kliendile sageli pakkuda mingit lisaväärtust, miks ta peaks just ühe või teise teenusepakkuja kasuks otsustama. Usun, et Elektrum on seda suutnud, pakkudes hooliva klienditeeninduse kõrval ka uuenduslikke lahendusi, mis elektritarbijate elu lihtsamaks teevad, nagu äsja toimima hakanud kodutehnika kindlustuskaitse või Elektriäpp. Arvan, et tänu sellele oleme võitnud ka paljude kodutarbijate ja ettevõtete poolehoiu," selgitas Videvik.