Mais, kolm kuud pärast seda, kui Eesti turule tuli Radiolinja ja Unineti ühe mütsi alla koondanud Elisa kaubamärk, otsustas Elion selle registreerimise vaidlustada. Elion viitab uuringufirma Saar Poll turu-uuringule, mille kohaselt pidas 56 protsenti küsitletuid Elioni ja Elisa kaubamärke sarnasteks või pigem sarnasteks nii kirjapildi, alguse kui ka kõla osas.

Elisa tegi vastuseks oma turu-uuringu. “Oleme uurinud Elioni uuringu läbipaistvust ja õigsust, ning teinud arvamusuuringu klientide seas, tulemused toetavad meie argumente,” ütles Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen.

Otsus detsembris

Vaidlust menetleb majandusministeeriumi tööstusomandi apellatsioonikomisjon. Komisjoni sekretär Margus Tähepõld ütles, et seisukohad on saadud mõlemalt poolelt ning komisjon teeb suure tõenäosusega otsuse detsembris. Seda otsust on võimalik kohtus vaidlustada.

Seni saab Elisa oma kaubamärki piiranguteta kasutada, ent kui peaks selguma, et patendiamet on Elisa kaubamärki registreerides rikkunud Elioni õigusi, võib too nõuda Elisalt kompensatsiooni.