Elioni pressiesindaja teatas meediale, et ettevõte teeb kõik endast oleneva, et teenused klientidele võimalikult kiiresti taastada, kuid tähtaega süsteemide kordasaamiseks ei osanud ta prognoosida.

„Hot.ee, Äri e-posti ja veebimajutuse teenuste taastamine võtab veel aega ja täpset kordasaamise aega on praegu raske öelda. Teeme kõik, et teenused taastuksid võimalikult ruttu,“ ütles Elioni tehnoloogiadirektor Kalev Reiljan.

Reiljan lisas, et rike on väga mastaapne ja keerukas, seetõttu läheb selle likvideerimisega tavapärasest kauem aega.

NutiTV teenus taastus täna kell 8.00. Kui nutiTV käivitamisega tekib probleeme, siis tuleks digiboks taaskäivitada.

Taaskäivitust saab teha nii:

1. Võtke ruuteri ja digiboksi voolujuhtmed seinast välja ja oodake 10 sekundit
2. Ühendage ruuter tagasi vooluvõrku.
3. Oodake, kuni ruuter on uuesti tööle hakanud (maksimaalselt 2 minutit)
4. Ühendage nüüd ka digiboks(id) tagasi vooluvõrku

Kõik muud Elioni teenused töötavad tavapäraselt.

Probleemid Elioni teenustega algasid teisipäeva õhtul kell 18.

Ettevõte teatas kolmapäeva pärastlõunal, et mittetöötava äri e-posti ja veebimajutuse taastamiseks tuleb teha süsteemidele taaskäivitus. Süsteemide taaskäivitus algas kell 17 ja pidi prognooside järgi võtma aega umbes ühe tunni. Elion prognoosis, et pärast taaskäivitust on kõik süsteemid taas töökorras umbes kella 20 ajal.

Teisipäeval kell 18 sai alguse ulatuslik rike, mis puudutas Elioni nutiTV, hot.ee, äri e-posti ja veebimajutuse teenuseid. Rike oli seotud keskse andmesalvestusseadmega.