Aluse teenuse pakkumiseks pakub Elionile lai kliendibaas ja vajadus tuleneb inimeste suuremast vajadusest mugavuse järele.

"Telekommunikatsiooni püsiteenuste pakkujate äri on traditsiooniliselt olnud telefon ja internet, televisioon on lisandunud nii meile kui teistele Euroopa telkodele viimastel aastatel. Selge on see, et Elionil ei ole nende kolme vaala pealt enam suurt kasvu oodata,“ põhjendas Elioni juhatuse esimees Valdur Laid vajadust uute ärivaldkondade järele.

„Internetiühendus üksi ei huvita varsti enam kedagi – vaja on midagi enamat ehk teenuseid, mis toetuvad küll meie kolmele vaalale, kuid annavad klientidele olulist lisaväärtust,“ lisas Laid. „Meie eesmärk on teenida juba sel aastal uutest ärivaldkondadest 2% oma kogutulust, 2015. aastal aga juba 20%,“ lisas Laid. 2010. aastal oli Elioni käive ligi 190 miljonit eurot, kulumieelne kasum üle 59 miljoni euro.

Elion plaanib hakata pakkuma mitmeid teenuseid - nutikodu, järelvaatamine massidesse ning e-ost.

Järelvaatamine võimaldaks inimesesel salvestada saateid ning vaadata neid seejärel endale sobilikul ajal.

Nutikodu võimaldab jälgida, kui suur on seadmete energiakulu ning samuti võimaldab see kodu jälgimist videokaamera abil.

E-ostu teenust saab tulevikus kasutada Elioni e-poes, Interfloras, Euronicsis ja digikogu.ee-s - klient sooritab ostu ning see lisatakse tema järgmise kuu arvele.

Laidi kinnitusel tähendab see seda, et põhipaketid lähevad soodsamaks.