EMT sõnul oli tegemist Elisa tellitud turu-uuringuga, kus terve turu kohta on tehtud üldistus 1000-1500 inimese ütluste baasil, teatas Elisa.

Elisa sõnul oli uuringu valim 1500 inimest, mis on Eestis laiapõhjalistes uuringutes enim kasutatud valimi suurus. Uuringu vea protsent oli firma sõnul pluss-miinus kaks protsenti.

EMT väitel oli antud uuringus kolme välja toodud operaatori turuosade kogusumma 97 protsenti (Elisa 34, EMT 32 ja Tele2 31 protsenti), mis tõenäoliselt viitab sellele, et EMT turuosa on välja toodud ilma säästubrändi Diilita.

Elisa aga põhjendab seda sellega, et Emori uuringus moodustavad puuduva kolm protsenti kliendid, kes ei osanud öelda, kes on tema mobiilsideteenuse pakkuja.

EMT sõnul pole Elisa oma lepinguliste ja kõnekaardi klientide arvu suhet seni avalikustanud, kuid antud uuringu põhjal toovad nad välja, et on kõnekaardituru liidrid 40-protsendilise turuosaga.

See näitab, et nende kliendibaasis on väga suur kõnekaardiklientide osa, kuid kõnekaardikliendid on reeglina siiski lühiajalisema ja ebapüsivama või ajutise teenusekasutusega kui lepingulised kliendid.

Elisa sõnul näitavad TNS Emori uuringu tulemused seda, milline on Elisa, EMT ja Tele2 turuosa kõnekaartide koguturul, mitte Elisa kliendibaasi jaotuvus. TNS Emori uuringu järgi on Elisa turuosa Eesti kõnekaardi koguturul 40%, EMT-l 29% ja Tele2-l 28%.