"Võib ju ette kujutada, et välismaal helistamise hinnad pole klientidele olulised. Kuid kui vaadata statistikat, millest nähtub, et 44% Elisa klientidest kasutas mullu kõne-, sms- ja andmesideteenuseid välismaal, siis on selge, et tegelikult lähevad need hinnad klientidele vägagi korda," kinnitas Raiski.

"Eriti olulised on need ka sellepärast, et peale Euroopa Komisjoni poolt sätestatud roamingkõnede hinnalangust ELi riikides, tõusid Eesti operaatorite roamingukulud aastatel 2009-2010 EL välistes riikides seninägematutesse kõrgustesse. See tähendas suurt hinnatõusu ka Elisa klientidele. Kohati on osadel operaatoritel jätkuvalt kõneminuti hind Eestisse helistamisel 3 euro tasemel ning andmeside megabaidi hind küündib lausa 12-14 euro tasemele," lisas pressiesindaja.

"Samuti on roamingu statistikast selgelt näha, et kulude suurenedes vähenes oluliselt ka klientide poolt kasutatud teenuste hulk Venemaal, Ameerikas, Ukrainas. Usume, et konkreetsed hinnalangused Venemaal ja USA-s võimaldavad klientidele taas vabamalt kõne-, sms- ja anmesideteenuseid kasutada. Hinnlangustele eelnevad operaatori poolsed põhjalikud läbirääkimised roamingpartneritega ning meil on hea meel, kui suudame klientidele taas normaalseid ja taskukohaseid hindasid pakkuda," mainis Raiski.

Möödunud kahele aastale tagasi vaadates on Elisa oma klientideni toonud järgmised pakkumised:

2010/03 – hinnakärbe Vene Megafoni võrgus
2011/05 – hinnakärbe Ukraina MTS võrgus
2011/11 – hinnakärbe Tais True Move võrgus
2011/12 – eurohinnad kõigis Venemaa võrkudes
2012/01 – hinnakärbe USA AT&T võrgus