„Olles Elisa kõnekeskuses, sain omal nahal tunda, kuidas käib töö meie eesliinil ning millised on klientide peamised küsimused ja mured. Loomulikult jõuab see info tavaliselt ka juhikabinetti, kuid pean ikkagi sellist vahetut kogemust oluliseks märkamaks just pisidetaile, mis võivad aga ettevõtte arengu mõttes olla küllaltki määravad,” lausus Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen. „Sama meelt olid ka teised Elisa juhid, kes korraks oma igapäevarutiinist väljudes said nii uusi ideid kui ka mõtlemisainet töökeskkonnast, kolleegide kogemusest ja vahetust suhtlemisest klientidega.”

Elisa juhatuse liikmetest oli Teppo Verronen klientide juures internetiühendusi loomas, Andrus Hiiepuu ja Markus Nisula olid tööl Elisa esindustes Kristiine Keskuses ja Lasnamäe Centrumis.


7. maist kuni 31. maini kestev „Tunne oma kolleegi ja klienti” üritus toimub Elisas tänavu juba teist korda. Mulluse tagasiside põhjal õnnestus üritus väga hästi, lisaks avaldati väga soovi tutvuda ka teiste osakondade tööga. Seetõttu on sel aastal lisaks kõnekeskuse ja Elisa esinduste külastusele osalejatel võimalus külastada ka ärikliendi-, personaalkliendi-, krediidi-, arveldus- või installatsiooniosakonda.

Erinevalt eelmisest aastast kaasas Elisa tänavu lisaks kõikidele teenindajatele ja juhtidele üritusele ka oma ala spetsialistid, mistõttu on suurenenud osalejate arv. Kokku vahetas maikuus üheks päevaks töökohta ligikaudu 220 Elisa töötajat