Elisa käive 2012. aasta esimese kvartali lõpus ulatus 24,8 miljoni euroni. Elisa EBITDA kasvas võrreldes 2011. aasta esimese kvartaliga 5,8% võrra, teatas firma.

Elisa juhatuse esimees Sami Seppäneni sõnul on Eesti suuruselt teise sideoperaatori Elisa kasvutempo käesoleva aasta esimeses kvartalis olnud jätkuvalt turu kiireim.

„Oleme suutnud tarbija vajadustest lähtuvalt pidevalt värskena hoida nii äri- kui ka erakliendi pakkumised kõne- ja mobiilse interneti kasutamiseks ning sellega oleme konkurentidest selgelt ka eristunud ja edu saavutanud,“ ütles Sami Seppänen.

„Ettevõtte käibe kasvu taga ongi Elisa aktiivne tootearendus, teenuste kõrge kvaliteeditase ning tarbijale meelepärane hinnakujundus,“ lisas ta.

Võrgu katvus ja andmeedastuse kiirused on omadused, mida kliendid Elisa sõnul väärtustavad täna väga kõrgelt ning seetõttu on Elisa tootearenduse kõrval sihikindlalt tegelenud ka võrgu kvaliteedi ja katvuse parandamisega.

„Mobiilse andmeside kasutamismahud on kasvanud väga kiiresti – aastaga on need suisa kolmekordistunud,“ märkis Sami Seppänen.

„Klientide valikute põhjal näeme samuti, et nutitelefonide populaarsus üha kasvab, sest täna kasutab juba iga kümnes Elisa klient nutitelefoni.“

Erakliendiüksuse juhi Andrus Hiiepuu sõnul on selle aasta alguses värskenduskuuri läbinud kogu erakliendi kõnepakettide valik.

„Elisa on vastavalt kliendivajadustele korrigeerinud olemasolevaid ning välja toonud ka täiesti uudseid erakliendi pakette,“ ütles Andrus Hiiepuu.

„Osa tarbijatest hindab täna kuluefektiivsust, millest tulenevalt pakub Elisa turu soodsaimat kõnehinda. Samas on turule tekkinud sihtrühm, kes väärtustab kvaliteedilt parimaid ja maksimaalsete funktsioonidega seadmeid – kas nutitelefone või tahvelarvuteid. Neile oleme välja töötanud innovaatilised lahendused, kus on võimalus kasutada piiramatult mobiilset andmesidet surfamiseks internetis, videote vaatamiseks ja mängude mängimiseks.“

Elisa ärikliendiüksuse juhi Jüri Teemanti sõnul on näha ärikliendi kasvavat nõudlust turul pakutavast eristuvate kõne- ja andmesidelahenduste ning samuti täiustatud rändlusteenuste pakkumiste järele.

„Ärikliendi sideturul eristuvad teenuslahendused Ring ja DuoNet on osutunud klientide seas oodatust tunduvalt populaarsemaks. Mõlemad lahendused pakuvad ärikliendile tõhusust, paindlikkust, väiksemaid kulusid ning juurutavad SmartWork`i põhist lähenemist, kus kliendil tekib võimalus teha tööd just seal, kus ta ise tahab ning kus on kõige efektiivsem,“ sõnas Jüri Teemant.

Jüri Teemanti sõnul on tänased töötamisviisid ühiskonnas täielikult muutunud.

„Aeg muutub ettevõtte tegevuses üha määravamaks ning organisatsioonid soovivad suurendada oma tõhusust ja tootlikkust. Selleks otstarbeks on Elisa uudsed teenused Ring ja DuoNet suurepärased lahendused – nad parandavad tõhusust ja tootlikkust töötunde lisamata,“ lisas Jüri Teemant.

Eesti Konkurentsiameti andmetel on Elisa suuruselt teine mobiilsideoperaator Eestis, omades 30% turuosa. EMT turuosa on 45 ja Tele2 turuosa 28%.