Elisa üheksa kuu kulumieelne ärikasum (EBITDA) kasvas 3,6%, teatas ettevõte.

„Üleilmalise majandussurutise taustal leidub ka neid valdkondi, kus õnnestub praegu ujuda vastuvoolu – näiteks mobiilsideturul. Kuigi kasvud pole enam sellised kui varem, saame siiski rääkida stabiilsest arengust, kus üha enam pääseb maksvusele kvaliteet,“ lausus Elisa Eesti juhatuse esimees Sami Seppänen.

„Elisa kliendibaas oli tänavuse septembri lõpu seisuga kümnendiku võrra suurem kui aasta tagasi. See on ligi 30 000 lisandunud kundet ehk umbes kolm Hiiumaa täit rahvast.“

Seppäneni sõnul Elisa on aastate lõikes suutnud teha ning teeb ka edasi suuremahulisi investeeringuid nii leviala laiendamisse kui ka võrgu tihendamisse, ise seejuures ettevõtte kasumlikkuse osas järeleandmisi tegemata. Elisa tänavune üheksa kuu ärikasum ulatus 467 miljoni kroonini, mullu oli vastav näitaja 451 miljonit krooni.

Elisa Eesti juhatuse liikme Andrus Hiiepuu sõnul on Elisa seniste ning tänavu lisandunud uute klientide seas arvukalt M-Interneti kasutajaid: „Elisa M-Internetti kasutab igapäevaselt ligi veerand meie lepingulistest klientidest – suhtarvu alusel võrreldes on see rohkem kui teistel operaatoritel. Usun, et jätkame ka edaspidi M-Interneti valdkonnas liidritena, kui arvestada ettevõtte järgmisi samme toomaks kliendini püsiühenduse kiirustega võrreldavaid M-Interneti kiiruseid ning kõneleviga võrreldavat Interneti levi.“

Juba praegu ulatub Elisa ülikiire M-Internet ligi 550 000 Eesti elanikuni. Järgmise kolme aastaga katab Elisa praegu terve Eesti uue põlvkonna 3,5G võrguga, mis võimaldab pakkuda ülikiiret M-Internetti nii linnas kui maal.