„Senini tegutsesime kuues erinevas kohas üle linna – säärane killustatus häiris kohati ettevõtte igapäevategevust ning oli selgelt ebapraktiline. Uues majas on töötajate ja ka osakondade omavaheline suhtlemine lihtsam, sest selleks pole vaja kogu aeg kasutada telefoni või e-maili. Samuti ei pea enam koosolekuteks ühest kontorist teise sõitma, mis aitab märgatavalt aega kokku hoida,“ ütles Elisa Eesti juhatuse esimees Sami Seppänen.

„Tegemist on kaasaegse kontoriga, kus töötajatele on tagatud väga head töötingimused ning meie töötajad ja kliendid ei pea enam muretsema ka parkimisvõimaluste üle.“ 

Seppäneni sõnul töötab Tallinnas aadressil Sõpruse puiestee 145 asuvas, eelmise aasta lõpus valminud Sõpruse Ärimajas ligi 200 Elisa töötajat, mis moodustab umbes kaks kolmandikku Elisa töötajate koguarvust.

Lisaks Sõpruse Ärimajale tegutsevad Elisa osakonnad veel kahes erinevas kohas Tallinnas – võrgukeskus ja monitooringukeskus asuvad Ädala tänaval ning kõnekeskus Kadaka teel.