Elisa käive kasvas kolmandas kvartalis 27 miljoni euroni, mis on võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 16,6% võrra suurem, teatas ettevõte.

„Elisa on seadnud strateegiliseks eesmärgiks kasvada turust kiiremini ning seda eesmärki oleme käesoleval aastal ka täitnud,“ sõnas Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen.

„Kogu käesoleva aasta jooksul on Elisa read täienenud kokku ligi poolesaja tuhande kliendi võrra. See näitaja kinnitab, et Elisa on Eesti turul väga konkurentsivõimeline teenusepakkuja. Täna on tööle hakanud ka positiivne soovitusmudel, kus olemasolevad Elisa kliendid, kes on rahul nii hea hinna kui ka kvaliteediga, kutsuvad Elisaga liituma ka oma tuttavaid, sõpru ja lähedasi,“ lisas Seppänen.

Head konkurentsivõimet ja inimeste tahet Elisat ka teistele soovitada, peegeldavad kõige paremini numbriliikuvuse tulemused. „Täna toimub 98% kogu neto numbriliikuvusest Elisa suunas,“ lausus Sami Seppänen.

Riikliku regulaatori Tehnilise Järelevalve Ameti statistika kohaselt on Elisa Eestis ainus operaator, kes on sel aastal kliente numbrliikuvuse teel juurde võitnud. Ameti numbriliikuvuse statistika kohaselt liikus teiste operaatorite võrkudest Elisa võrku üheksa kuuga 15 824 klienti. Tele2-st omakorda on üheksa kuuga lahkunud 444 ning EMT-st koguni 15 333 klienti.

Kasutades kliendibaasi määramisel Eesti Konkurentsiameti metoodikat, siis on Elisa Eesti klientide arv kolmanda kvartali lõpu seisuga 539 332. Konkurentsiameti statistika kohaselt on suurim turuosa Eesti mobiilsideturul EMT-il 43%, teisel kohal on Elisa 29 ja kolmandal Tele2 27 protsendilise turuosaga.

Tänu mahukatele investeeringutele on Elisa tänaseks 3,5G võrguga täielikult katnud 11 ja osaliselt neli Eesti maakonda. „Kolmandas kvartalis katsime 3,5G levialaga Valgamaa ja Võrumaa ning järgmisena ootavad oma järge Lääne-Virumaa ja Jõgevamaa,“ märkis Elisa juhatuse liige Andrus Hiiepuu.

Selle aasta juunikuus läbi viidud TNS Emor turuuuringute järgi on Elisa veelgi kasvatanud oma liidripositsiooni mobiilse interneti turul. Elisa turuosa on 34%, EMT 28%, Tele2 19% ja DIIL-il 2%. KÕU turuosa on kahanenud 4%-ni. Elisa mobiilne internet jõuab täna juba 81%-ni Eesti elanikkonnast.