"ELK Lennuliinid lõpetas lennutegevuse 31. detsembril ja põhimõtteliselt ma ei planeeri enam selle firmaga lennutegevust uuesti alustada," ütles ELK juhatuse esimees Aleko Peipsi.

"Lennuõnnetusega ei ole sel sammul üldse mingit pistmist," kinnitas Peipsi. "ELK lõpetas oma lennutegevuse selle pärast, et vältida eelmise juhi Aleksander Beloussovi tegevusest ja tegevusetusest tulenevaid riske."

Peipsi lisas, et tal on Beloussoviga pooleli veel paar tsiviilkohtuvaidlust seoses ettevõttest varastatud varade tagasisaamisega.

"Mis sellest ettevõttest saab, see on veel otsustamisel. Põhiline on see, et ELK peab lahendama ära oma probleemid, tasuma oma kohustused ja siis otsustame, mis me temaga edasi teeme," ütles Peipsi.

Lennutegevusega tegeleb alates möödunud aasta 27. novembrist ELK tütarfirma AS Airest. Peipsi kinnitas, et kuigi Airest kuulub ELK Lennuliinidele, on sel firmal omaette nõukogu ja juhatus, ning seega peaks ta olema võimalike tagasilöökide eest kaitstud.

Peipsi lisas, et ELK tütarfirma Airest on olemas juba 1996. aastast, kuid vahepeal see ei tegutsenud aastaid. Ilmselt jääb ELK Lennuliinid edaspidi lihtsalt holdingfirmaks.

AS Airest osales detsembris konkursil Tallinna-Kärdla lennuliini teenindamiseks. Konkursi võitis AS Air Livonia.