Hetkel on kõik ettevõtte käsutuses olevad rongid ka liinil ja koosseise pikendada ning sagedusi lisada on võimalik alles uute rongi saabumisel, möönis Elroni müügi- ja turundusjuht Norbert Kaareste BNS-ile.

"Oleme kursis, et see tööpäeva hommikune Viljandi-Tallinna ja tööpäeva õhtune Tallinna-Viljandi rong ja sama Tartu liini puhul, vajavad pikendamist. Võimalus tekib selleks kohe, kui rongitootja on asunud järgmisi koosseise üle andma," rääkis Kaareste.

"Jaanuaris tuleb neljavaguniline rong ja sellega on Elronile üle antud kõik kolme- ja neljavagunilised diiselrongid. Edasi tulevad juba kahevagunilised, mis on siis rongi pikendamiseks mõeldud," selgitas Kaareste.

Kõik elektrirongid on tootja Elronile üle andnud ja jäänud on veel seitse diiselrongi, lisas Kaareste.

Ärileht kirjutas neljapäeval, et majandusministeeriumi haldusalas tegutseva riigifirma Elroni uutes, kuid Edelaraudtee varasemate igivanade diiselrongidega võrreldes palju lühemates rongides on nii vähe ruumi, et kohati seisavad reisijad Tallinnast kuni Raplani püsti.

Elroni juhatuse esimehe Andrus Ossipi sõnul ei ostnudki riik pikemaid kui kolme- ja neljavagunilisi ronge. Neljavagunilises on rongis on 214 istekohta. Võrdluseks, Edelaraudtee vanaldastes rongides oli 360-480 istekohta ja ikka nurisesid reisijad, et teatud nädalapäevadel ja kellaaegadel ei ole rongides piisavalt ruumi.

1. jaanuaril sõitis diiselrongiga 6000 inimest.