Emori teatel on tegemist on maineliidritega, mis eristuvad oma laia kaubavaliku, meeldiva ostukeskkonna, tuntud kaubamärkide, heade söögikohtade ja kogu pere ostukohtadena.

Ülemiste keskuse tõusu tegi võimalikuks eelmisel aastal toimunud ulatuslik ümberehitus, millega lisandus keskusele oluliselt kaubanduspinda. Teise liidri, Rocca al Mare positsioon on tagasi 2013. aasta tasemel.

Kui Ülemiste keskuse maine tugevusteks Rocca al Mare ees on lai spordi- ja vabaajakaupade ning meesteriiete valik, siis Rocca al Mare maine tugevusteks on head parkimisvõimalused, hea transpordiühendus, mugavus ja sõbralikkus ning kaupade kerge leitavus. Ülemiste keskus on elanike hinnangutele tuginedes täna kõige moodsam ja eristuvam tööstuskaupade ostukoht Tallinnas.

Võrrreldes eelmise aastaga on suurima kukkumise teinud Tallinna Kaubamaja koos Viru keskusega. Kui aasta tagasi hindas seda parimaks tööstuskaupade ostukohaks 10% küsitletutest, siis tänavu 8%.

Uuringu käigus küsitleti 1000 Tallinna ja Harjumaa elanikku vanuses 15–74 aastat ning valim on esinduslik piirkonna vastavaealise elanikkonna suhtes. Uuring viidi läbi august-september 2015 telefoniintervjuudena.