2012. aasta sügisel erinevate sektorite 31 ettevõtte ning asutuse seas läbiviidud uuringu üldarvestuses oli kõige parem teenindus telekommunikatsiooni ja panganduse valdkonnas.

Tele2 Eesti klienditeeninduse direktori Sirli Seliovi sõnul on Tele2 teist aastat oma valdkonnas liider ning üldedetabelis esimeste seas, mis näitab, et pakkudes soodsaimat hinda on siiski võimalik osutada parimat klienditeenindust. “Teeninduskvaliteeti saab alati parendada, nii meil kui sektoris üldiselt on peamine väljakutse ooteaja pikkuse vähendamine nii esinduses kui telefoniteeninduses,” ütles Sirli Seliov.

Antud uuringus teenis 4,0 punkti skaalal 3,8 punktiga kõrgeima koondtulemuse Viasat. Danske ja Nordea pangad ning Politsei- ja Piirivalveamet jagasid 3,7 punktiga teist kohta ning neile järgnesid 3,6 punktiga Tele2, SEB, Töötukassa, Swedbank ning Estravel.

Mobiilioperaatoritest oli EMT müügi- ja teenindusoskuste keskmine hinne 3,5 ning Elisas 3,1.