Ligi aasta tagasi Milstrandist päeva pealt vallandatud ja praegu Pärnu Sadamas opereeriva TransCom nõukokku kuuluv Karl Liivapuu ütles Eesti Päevalehele, et ta ei soovi veel hagi sisu kommenteerida. “Avalikuks muutub küsimus siis, kui asi on kohtuni jõudnud,” oli Liivapuu napisõnaline.

Eesti Päevalehe andmetel tahab Liivapuu kohtu kaudu välja nõuda talle tööle võtmisel lubatud osa Milstrandi kasumist, millest ettevõtte omanikud hiljem keeldusid, sest kahtlustavad Liivapuud firma huvide kahjustamises.

Siff on Milstrandi suuromanik läbi firma N-Terminal Grupp.

N-Terminal Grupi juhataja Sulev Loo sõnul pidi Milstrandi nõukogu aasta tagasi kogu eelmise juhatuse tagasi kutsuma. “Liivapuuga läks kõige järsemalt, tema pidime vallandama päeva pealt,” ütles Loo. “Teised juhatuse liikmed tegid koostööd, Liivapuuga tekkisid küsimused: miks lastid külgtuulele allusid, miks pandi rongid valesse kohta, miks oli ettevõtte territoorium avatud ja tsisternid paigutatud kohta, kust oli võimalik varastada.”

“Suuremates ettevõtetes on riskid suuremad, kuid poisid ei pööranud sellele tähelepanu,” rääkis Loo. “Nad tekitasid olukorra, kus tekkisid suured puudujäägid. Võib-olla said nad preemiat mujalt, võib-olla toimus see kõik rumalusest.”

Loo sõnul pidi Liivapuu finantsjuhina puudujäägi pärast vastutama ja seetõttu ta ka vallandati.

N-Terminali põhjendusi tema vallandamise kohta pidas Liivapuu huvitavaks. “On ju selge, et juhatuse liikme sõna ja nõukogu arvamus ei ole ühes ja samas kaaluklassis,” selgitas Liivapuu, miks ta kohe pärast vallandamist kohtusse ei pöördunud. “Jõud ja vahendid oli ühes nurgas.”

Loo sõnul võib iga asja pärast kohtusse pöörduda. “Sifi vastu on ka sportlik huvi seda teha,” lausus Loo.

Loo lisas, et kasumist protsendi jagamine on nõukogu otsustada ja eelmise aasta kasumist tulenevat preemiat pole Milstrand veel otsustanud.