Endiste hansapankurite uue panga avakampaania oli üliedukas

 (16)
In Bank
Inbanki nõukogu esimees Priit Põldoja.Foto: Priit Simson

Sel kuul tegevust alustanud Inbanki avakampaania tõi panka üle 10 mln euro hoiuseid, keskmiselt hoiustas klient 14 750 eurot.

Aprillis Eesti turul tegevust alustanud Inbanki hoiusteportfelli suurus pärast esimest tegevusnädalat on 10 mln eurot. Keskmine hoiuse suurus oli 14 750 eurot ja lepingu kestvus 15,2 kuud.

Inbanki juhatuse esimehe Jan Andresoo sõnul oli klientide huvi avakampaania vastu üle ootuste kõrge. Pank pakkus tähtajalisele üheaastasele hoiusele turu keskmisest tunduvalt suuremat intressimäära.
"Meie strateegiline vaade on, et teeme klientidele kampaaniapõhiselt väga atraktiivseid pakkumisi. Näiteks hoiuste valdkonnas pakkusime avakampaania ajal aastase tähtajaga hoiust intressimääraga 3,25% ja kaheaastast paindlikku hoiust intressimääraga 2%. Kindlasti jätkame kampaaniapõhiste väga heade pakkumistega ka tulevikus,“ selgitas Andresoo. Kampaaniate vahelisel ajal pakub pank hoiustele kuni 1,5% intressimäära.

Inbanki juht lisas, et konkurentsivõimeliste hoiusepakkumise kõrval on nende pakutav paindlik hoius turul unikaalne: “Paindlik hoius on hea näide uuest ja innovaatilisest tootest – klient saab soovi korral ilma tulu kaotamata osa hoiusest välja võtta, ” ütles Andresoo.