Viia Hansabanka Hansapangale e-panganduse arengus järele. Eelkõige oma uutele töökaaslastele interneti poolt pakutavate uute võimaluste näitamine, et mida kõike teha võiks. Eestis oleme natukene rohkem näinud ja seetõttu julgeme kogemuse põhjal rohkem ette võtta. Siinsed inimesed võib-olla ei tunneta kõiki võimalusi mida Internet pakkuda võib.

Kuivõrd "hinnalised" on Hansapanga IT-spetsialistide kogemused oma internetipanga väljaehitamisel, et neid väljaspool jagada ja edaspidi tõhusalt kasutada?

Kui need inimesed on teinud lahenduse, mida Forrester pidas oma viimases Euroopa internetipankade analüüsis 16. kohaga märkimisväärseks ja meie internetilahendusi on mainitud teistegi rahvusvaheliste analüütikute poolt, siis ehk see räägib enda eest.

Kas Lätis ei olnud piisavalt tugevaid spetsialiste, et teie minekut sinna oleks saanud vältida?

Raske küsimus ja ma ei ole kõige õigem sellele vastama, rohkem mu siinsetele ja endistele kolleegidele suunatud ... aga osalt seletab seda ehk mu eelmine märkus, et ei suudeta nii hästi interneti poolt võimaldatavat tajuda.

Kuivõrd te seal olles tunnetate vajadust töötajaid kolme panga vahel roteerida, ehk mida pank sellest teie hinnangul võidab?

Kahtlemata tasub roteerida, sest nii panganduse ja interneti arengud on kolmes balti riigis eri tasemetel. Samas kui Internetis on 6 kuud vaga pikk aeg (NB! hanza.net on alles 9 kuuseks saamas!), siis mistahes ajavõit õigete inimeste äraksutamises õiges kohas annab ettevõttele palju kasu, näiteks uute ja paremini teenindatud klientide näol, kellele meeldib asju mugavalt Interneti ajada. Sama kehtib ka paljude teiste valdkondade kohta.

Kuidas Teile tundub, kas Hansapank on ennekõike Eesti pank, või nüüd juba pigem Balti pank. Kui üks või teine, siis milles see väljendub?

Mu isiklik emotsionaalne tunne on veel, et Eesti pank, mis tegutseb Balti riikides, aga vaadates seda, kui tugevalt Hansabanka siin Lätis areneb ja kliente juurde võidab ning mõeldes Leedu võimalikule arengule, siis tundub üha enam Balti ettevõttena.

Indrek Ibrus