"Kopenhaagen oli tähtis ümberistumise sõlmjaam kunagi ammu, kuid see on juba pikemat aega oma tähtsust sõlmjaamana kaotamas - peamiselt SAS grupi enda ümberkorralduste tõttu," rääkis Sakkov. "Meie jaoks oli SAS-iga koos Kopenhaageni lendude pidamine täiesti mõttetu. Stockholmi ja Oslo puhul kavatseme aga ülitihedas konkurentsis püsida."

Stockholmi vahet lendavad hetkel neli korda päevas nii SAS kui Nordic Aviation ehk Rootsi pealinna ja Tallinna vahel on kaheksa väljumist päevas. Sakkov nentis, et praegu teenivad mõlemad lennufirmad poole vähem kui ühe firma tegutsedes, kuid kinnitas, et Stockholmis neile turgu jätkub.

Sakkov lubas, et jõuludeks pakub NA juba lennukipardal eestikeelset teenindust ehk veel detsembrikuu lõpus asuvad esimesed pardameeskonnad tööle. Ta selgitas, et tööjõu palkamiseks kasutavad nad erinevaid personalirendifirmasid, nii teevad juba 80 protsenti lennuettevõtetest.

Saatejuhi küsimuse peale, et kas nüüd me enam lennunduses ametiühinguid ja tugevaid kollektiivlepinguid ei näe, vastas Sakkov, et just ametiühingute ja lõputute streikide tõttu ongi lennufirmad hakanud eelistama renditööjõudu. "See asi on käes ära läinud just streikide tõttu. Kui täna veel näeme Lufthansa pidevaid streike, siis näiteks Air Balticus ei streigi keegi," viitas Sakkov erinevalt palgatud tööjõule.