Järgneb lühiintervjuu Tallinna lennujaama turundusjuht Erik Sakkoviga: 

Estonian Air pani liikuma lennuki liinil Tallinn-Jüväskülä. Ma arvan, et mina pole ainuke, kes küsib kohe miks? Miks just see linn kõikidest läänemereregiooni metropolidest. 

Ma ei ole Estonian Airi strateegiaga otseselt tuttav, seetõttu saan vaid oletada. Julgen kommenteerida, kuna elan neile südamest kaasa

Selleks, et Estonian Airi Tallinnast väljuvad lennukid oleksid täis (ja neid on väga raske vaid eestlastega täita, sest meid on vähe), on hädavajalik vedada Tallinna reisijaid ette, et naabreid teenindades Eesti lennundusturgu kasvatada. Ma ei tea, milliseid Soome linnu on Estonian Air kaalunud, ent loogilisena tundub alateenindatud linnade turule sisenemine. Soome suunal mängib kolm komponenti - Soome turist Tallinna, Eesti töötaja Soome tööle ja soomlaste ümberistumine Tallinnas (konkurents Helsinkiga). Metropol või mitte, kui vaatame kaarti, siis soomlaste teenindama õppimine on loogiline. Kui Tallink on suutnud, siis miks mitte Estonian Air.

Lihtsalt seletades - kui tahate, et Tallinnast saaks igale poole otse ja omadega, siis peame arvestama, et eestlasi ei ole lennukis enamus. Lennunduse keeles kutsutakse seda hub-strateegiaks, ja see on pea ainus suuremale kasvule viiv strateegia. Kuidas seda täpsemalt teha, sõltub ennekõike meie rahvuslikust lennufirmast. Ja parafraseerides esimees Maod: ei ole vahet, mis on sihtpunkti nimi, ainus mis loeb on see, kas sealt reisijaid saab või mitte.

Mis Teie sellest arvate, et valiti just Jüväskülä uue liini sihtkohaks, miks on liinivalikusse varem pandud Oulu ja Trondheim?

Trondheim on teine tera. Norra on Eesti jaoks üliatraktiivne incoming turismi turg. Oslo liinid on kasumlikud. Norras saab vaadelda veel Stavangeri ja Bergeni võimalusi. Kõike seda on Norwegian.com-ile korduvalt pakutud, aga nad ei ole reageerinud viidates ohule, et muud liinid võivad lahjendada nende edukat Tallinn-Oslot. Nii see käibki - kui üks venitab, siis teine teeb ära. Braavo, Estonian Air! Kas norrakad võiksid Tallinnas ümber ka istuda ja edasi lennata? Muidugi. Eriti idasuunal.

Kuhu Teie soovitaksite Estonian Airil lennata?

Pigem palve Estonian Airile, et nad lendaksid Brüsselisse 12 korda nädalas.