"Kaks aastat tagasi vahetas EMT oma tehnitsistliku logo sooja lepatriinu vastu, tänavu toome EMT sümboli alla oma tütarfirma kauplused - kohad, kus enamik kliente meie teenusega esimest korda kokku puutub," ütles EMT turundusdirektor ja Esmofoni nõukogu esimees Jüri Teemant. "Meil on olnud ühine eesmärk saada Eesti parimaks teenindusettevõtteks, nüüdsest tegutseme ka ühe kaubamärgi all. Üks bränd, üks lubadus - see on EMT kliendi jaoks lihtne, loogiline ja arusaadav."

"Mobiilsideturg Eestis on stabiliseerumas ning eduka tegutsemise eeldus on klienditeenindus ning arukas ja läbimõeldud kulude kokkuhoid," lisas ASi Esmofon juhatuse esimees Aivar Sirelpuu. " Meie ühine tegevus on suunatud klientide heale teenindamisele, hõlmates nii töötajate ühist koolitamist teeninduse ja teenuste valdkonnas kui lähtumist ühtsest teeninduskontseptsioonist. Esmofon valimine 2000. aastal Eesti jaemüügifirmade TOP1 ettevõtteks Äripäeva poolt oli meile ja EMT grupile suureks tunnustuseks. Turg muutub ja klientide ootused koos sellega. EMT kliendid vajavad häid nõustajaid ja meeldivat teenindust ühe märgi alt."

Varem Esmofoni kaubamärgi all tegutsenud müügiesindused kannavad muudatuste järgselt EMT nime. Teine EMT müügiesindaja Hallo jätkab EMT teenuste vahendamist müügiesindajana ka edaspidi.

Esmofoni kaupluste EMT värvidesse kohandamine algab mais ja on plaanitud lõpetada augustiks.