Ettevõtte ärikasum ulatus 57,3 miljoni kroonini (kasv eelneva aastaga võrreldes 24%), ühekordsete tulude arvelt (kasutamata Fokkeri hooldusreservide tuludesse kandmisest pärast viimase Fokker-tüüpi lennuki tagastamist) teeniti kasumit 31,2 miljonit krooni.

Estonian Air vedas eelmisel regulaarlendudel 388 700 reisijat, mis oli 30,5% enam kui 2002. aastal. Tellimuslendude reisijate arv 21 950 oli 2,5% võrra väiksem kui 2002. aastal. Kaubavedude maht kasvas aastaga 8,3% ja ulatus 1776 tonnini aastas ehk ligi 5 tonnini päevas. Lennukite keskmine täituvus regulaarlendudel tõusis 2002. aasta 56,2%-lt 62,1%-ni 2003. aastal.

Estonian Airi müügitulu 2003. aastal oli 885,3 miljonit krooni, mida oli 3,6% rohkem kui 2002. aastal. Käibe suhteliselt marginaalne kasv võrreldes reisijate arvu kasvuga on seletatav muudetud hinnastruktuuri ning langetatud hindadega, mis viisid reisija kohta saadud keskmise tulu olulisele vähenemisele. Kogu müügitulust langes 85% regulaarlendude reisijateveo, 5% tellimuslendude, 3% kaubavedude ning 7% muude tulude (peamiselt lendude maapealne teenindamine Tallinna lennujaamas) arvele.

Estonian Airi rahavoog oli 2003. aastal positiivne ja moodustas kokku 117 miljonit krooni. Ettevõtte bilansimaht oli aasta lõpuks 470 miljonit krooni ja omakapital 164 miljonit krooni.

Ettevõtte aktsionärid avaldasid ettevõtte positiivse arengu, heade majandus-tulemuste ning finantstugevuse üle suurt heameelt ning kinnitasid, et loodud baas võimaldab edukalt jätkata tegevuse laiendamist, uute sihtkohtade avamist ning efektiivsuse edasist suurendamist.

Estonian Air teenindab praegu 12 lennuliini Tallinnast Kopenhaagenisse, Stockholmi, Oslo, London, Pariisi, Amsterdami, Moskvasse, Vilniusesse, Frankfurti, Hamburgi, Berliini ja Kiievisse.

Estonian Airi lennukipargis on viis 113-koahlist Boeing 737-500 lennukit.

Estonian Airi omanikud on riik (34%), AS Cresco (17%) ja SAS grupp (49%).