Milline hinnatõus reisijaid uue strateegia rakendumisel ees ootab, ei soovinud aga lennufirma pressiesindaja Ilona Eskelinen Eesti Päevalehele täpsustada, sest firma üritab ennekõike suurendada reisija pealt keskmiselt saadavat tulu.

„Keskmise teenitava tulu tõstmine ei pruugi tähendada seda, et varajasel planeerijal piletihind märkimisväärselt kallineb. Kes planeerib varakult ja on valmis paindlikkuseks lennupäevade suhtes, saab reisida soodsalt ka tulevikus,” ütles Eskelinen.

Ta lisas, et mingeid protsente või kas ja kui palju piletihind kallineb, ei saa välja tuua juba tiheda konkurentsi pärast lennundusturul. „Jan Palmér viitas intervjuus sellele, et transiitlendude süsteemi ülesehitamisel tuli reisijate võitmiseks müüa pileteid hindadega, mis kokkuvõttes tegi konkurentsisituatsioonist tulenevalt ääretult raskeks nendelt lendudelt raha teenimise. Transiidisüsteemi ehitamisel tuleb rakendada madalat hinda aga mõlemal lennul, sest vastasel juhul on koondpileti hind liiga kallis. See tähendab, et liinidel, mis olid selle mudeli puhul nn transiidi toitjad, tuli pakkuda reisija jaoks atraktiivset hinda.”