Esimese poole aasta kahjuminumbreid ei ole välja öelnud ei omanik ega nõukogu, kuid arvestades kiiret juhivahetust nõukogus võib spekuleerida suure summaga.

Estonian Airi eelmise aasta kahjum oli pisut enam kui 17 miljonit eurot. Uus, aprillist kasutusele võetud ärimudel ja strateegia andsid lootust, et lennufirma tuleb 2012. aasta lõpuks oma tegevustega nulli ning hakkab 2013. aasta lõpust ka kasumit teenima. Estonian Airi juht Tero Taskila ütles, et viimased kolm kuud on lennufirma juhtkond tegelenud uue strateegia ja ärimudeli kasutuselevõtuga, mis on suurendanud nii liinide kui ka lendajate arvu, samas ei ole saadud kontrolli alla varasemaid ja uute liinide avamisest tekkinud kulusid.

„Kasvanud lendajate ja täienenud liinide arvu üle on meil hea meel. Kulusid, nagu me lubasime, ei ole me aga tõesti veel kontrolli alla saanud. Meid on väga palju mõjutanud välised tegurid, nagu nõrk euro, kütusehinnad ning etteplaneerimatu nõudlus liinidel. Ainuüksi 2012. aastal, viimase kuue kuu jooksul, on maailmas pankrotistunud 12 lennufirmat, neist kaheksa Euroopas,” sõnas Taskila ja lisas, et kolmandik firma kuludest on seotud kütusega. „Kütusehinnad on dollarites, meie vahendid ja tulud aga nõrgas euros. Kahe valuuta kursivahed on ebavõrdselt meie kahjuks,” ütles Taskila.