Palju on räägitud meie lennufirma saatusest ning strateegilisest suunast, et praegusest madalseisust ning imepisikese lennufirma staatusest välja rabeleda.

On räägitud nii odavlennufirmaks muutumisest, kui ka ettevedaja staatuse võtmisest. Taskila ei ole nende väidetega nõus.

"Odavlennufirmasid on maailmas juba küll, seal ei ole mõtet punnitama hakata. Samas ettevedajate leib on raske ning sellega seoses tuleb teha palju kompromisse ning alati suuremate lennufirmade kasuks. Minu selge seisukoht on see, et lennufirma peab jääma klassikaliseks ning oma mugavuse ja kvaliteediga esile tungima," sõnas Taskila.

"Selge on see, et Eesti kaudu on lennata kiirem ja odavam, kui Helsingist või Stockholmist, kuid selleks, et me võiksime hakata lendama interkontinentaalseid lende peab tegema julgeid otsuseid ja suuri investeeringuid," sõnas uus juht ning lisas, et selliseks sammuks oleks vaja osta vähemalt kuus suurt lennukit, mille tükihinnad jäävad paari-kolmesaja miljoni euro vahele.

Taskila aga lisab, et väga laiapõhjalist lennuskeemi ja maailmavallutust ei ole vaja täita üksi vaid koostöös teiste lennufirmadega.

"Estonian Air on väga turvalise ja hea lendaja kuvandiga, mis maksab tänapäevalennunduses igapool palju. Seda saab müüa," sõnas Taskila.