„Lipo on selgelt loodud poliitilistel kaalutlustel ja majanduslikku loogikat ei maksa siit väga otsida,“ rääkis ta täna avatavast Tallinna linnapoest Lipost. Tema sõnul ei suuda kindlasti selline kauplus ise ennast üleval pidada ja kui pikalt soovib Tallinna linn sellist tegevust oma eelarvest doteerida, on vaid spekulatsioonide teema. „See, et linnaelanike maksudest doteeritav ettevõte niigi konkurentsitihedal turul oma kaupa avamisperioodil alla omahinna soovib müüa, ei ole mitmes mõttes ilus, kuid samas on see täiesti seaduslik,“ möönis Vihand.

Ta lisas, et kauplus, kus vaid 30-34 toodet on „väga hea hinnaga“ ei suuda pikas perspektiivis konkurentsivõimeline olla – näiteks ETK süsteemi Konsumites ja Maksimarektites on pidevalt 500-1000 pakkumist, mille puhul kauba hind on 15-50% tavahinnast soodsam ja lisaks saavad püsikliendid nendelt toodetelt täiendavaid boonuspunkte, mille eest antakse tulevastelt ostudelt veelgi lisallahindlusi. „Olen kindel, et Lipo ei ole tänasest propagandast hoolimata võimeline juba tegutsevate jaekaubandusettevõtetega sisuliselt konkureerima ning nende kliendibaas jääb küllaltki piiratuks,“ lausus ETK juht.

„Soovime Lipo meeskonnale edu!“ vahendas pressiesindaja Katrin Bats Rimi Eesti soove. „Jaekaubandus on väga suuri väljakutseid esitav valdkond ning seda eriti konkurentsitihedal Eesti turul. Loodetavasti on vastavatava kaupluse eestvedajad arvestanud lisaks hinnakujundusele ka tuhande muu detailiga, mis ühe kaupluse eduka toimimise juures oluline on,“ lisas ta.
Bats lausus, et neil pole plaanis Lipo hinnakujundust eriliselt jälgima hakata. „Ent huvi pärast astume kindlasti läbi sealt meiegi. Erilisi pakkumisi leiab klient meie kauplustest iga nädal, mingeid eritegevusi Lipo avamisega seoses meil plaanis pole,“ selgitas ta.

„Meie teada esitas Tallinna Linnavalitsus koostöösoovi kõikidele suurematele jaekettidele. Paljud, sealhulgas ka Rimi koostööst siiski loobusid, kuna tingimused ei olnud äritegevust soosivad,“ märkis Bats.