Puidutootja Esveko Wood OÜ juhatuse liige Janis Üksiku sõnul on peamiseks küsimuseks transporditeenuse hind. „Ekspordime oma tooteid Euroopa suunal, kasutades valdavalt merekonteinereid. Kas Rail Baltic meie ettevõttele transpordi osas midagi juurde annaks, on hetkel veel vara prognoosida," ütles Üksik. „Loodav raudteeühendus hakkab konkureerima kaubaveoste osas eelkõige veoauto- ja laevatranspordiga. Kõik sõltub ju lõppkokkuvõttes hinnast ja sihtkohast, kuhu kaupu saadetakse." Rimi Eesti Food ASi tarneahela juhi Allar Kahju sõnul on kahtlane, kas raudteetransport lühemate vahemaade puhul end õigustab. „Oleme raudteetranspordi võimalusi arutanud ja samuti proovinud kalkuleerida selle tasuvust, ent enne Rail Balticu valmimist on seda lõplikult paraku võimatu ennustada," ütles Kahju.  „Pigem arvame Euroopa sarnaste näidete varal, et hind muutub maanteetranspordiga konkurentsivõimelisemaks vaid väga pikkade vahemaade puhul."  Samas näeb Kahju, et ettevõttele oleks kasulik transpordiühendus Poolaga. „Baltikumis on maanteetranspordi vastu raske saada, aga loomulikult on iga soodsam transpordilahendus väga teretulnud."