ETV reklaamidirektori Rivo Saarna sõnul püsib reklaamitulude laekumine prognoositud plaanides ning reaalsed on viie miljoni kroonised kuukäibed aasta viimases kvartalis.

Aasta lõpus on reklaamijate aktiivsus traditsiooniliselt kõrge mitte ainult teleturul, vaid kõigis meediakanalites, rääkis Saarna. Ta lisas, et tervikuna on telereklaamiturg seoses globaalsele ebastabiilsusele, mis ei jäta mõju avaldamata ka Eestis, siiski pigem langevas kui tõusvas trendis.

2002. aastaks on ETV reklaamiprognoos veidi alla 60 miljoni krooni.

“2002. aastal prognoosime telereklaamituru üldist langust. ETV reklaamikäive säilib eelkõige tänu suurprojektidele nagu taliolümpiamängud, Eurovisiooni lauluvõistlus ja jalgpalli maailmameistrivõistlused,” märkis Saarna.